سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محافظت از ساختمان در برابر آتش سوزی با کناف

درک مقررات مربوط به آتش سوزی هنگام ساخت خانه پیچیده نیست.  مقررات ایمنی در برابر آتش سوزی ممکن است برای کسانی که خانه های خود را می سازند ناراحتی ایجاد کند ، اما اطمینان از اینکه خانه شما ایمن است بسیار مهم است. این موارد شامل ترکیبی از روش ها ، از درهای آتش نشانی و پنجره های خروجی گرفته تا هشدارهای دود و سیستم های آب پاش است.

ایمنی در برابر آتش و مقررات ایمنی ساختمان در برابر آتش سوزی در هر خانه جدید تنها با یک معیار حاصل نمی شود. بلکه مجموعه ای از اقدامات احتیاطی مختلف است. این اقدامات احتیاطی در کنار هم محافظت از زندگی به وسیله،فراهم کردن مسیرهای فرار از خانه ، محدود کردن یا جلوگیری از گسترش آتش به خانه های همسایه ، محدود کردن یا جلوگیری از گسترش آتش در داخل خانه و با فراهم آوردن دسترسی ضروری برای نیروهای آتش نشانی است.

برای خانه های جدید و منازل ، حداقل یک سیستم هشدار دود مجهز به شبکه اصلی باید در هر طبقه نصب شود. آنها باید در فاصله 7?5 متری از درب اتاق خواب قرار داشته و در محل فرود و راهرو قرار گیرند. ردیاب های دود همچنین باید حداقل 300 میلی متر از چراغ های آویز و از رابط بین سقف ها و دیواره ها قرار بگیرند. مناطقی مانند آشپزخانه خطر بیشتری را ایجاد می کنند. به همین ترتیب ، آنها نیاز به یک ردیاب گرما ، زنگ هشدار متصل به سیستم هشدار دود دارند. باز هم باید این موارد حداقل 300 میلی متر از چراغ های آویز و از رابط بین سقف و دیوارها قرار بگیرند.

مقررات ساختمان برای پنجره فرار از آتش

اگر طبقه اول خانه شما بالاتر از 4?5 متر از سطح خارجی سطح زمین نیست ، شما باید بتوانید از طبقه اول از خانه بیرون بروید و از پنجره های خروجی به تمام اتاق های قابل سکونت فرار کنید. دزدگیرهای دود و پنجره خروجی از مواردی هستند که برای ایمنی در برابر آتش در هر اتاق قابل سکونت تا ارتفاع 4?5 متری از سطح زمین مورد نیاز هستند.

محافظت از ساختمان در برابر آتش سوزی با کناف

محافظت از ساختمان در برابر آتش سوزی با کناف

پنجره های خروج باید بالاتر از 1?1 متر از سطح کف تمام شده به گونه ای قرار بگیرند که امکان نجات با نردبان را فراهم کنند.  پنجره ها باید به گونه ای قرار بگیرند که به ساکنان اجازه دهد از ساختمان دور شوند  همچنین برای سرویس دهی به اتاق های “داخلی” ممکن است به پنجره های خروج از طبقه همکف نیاز داشته باشید. اتاق های داخلی زمانی به کار می آیند که شما مجبور شوید از اتاق دیگری (دسترسی) عبور کنید تا به سالن ، راه پله یا درب خارجی برسید. بنابراین ، آتش سوزی در اتاق دسترسی به این معنی است که فرار از طریق پنجره خروج یا یک مسیر جایگزین در ضروری است.

مسیرهای فرار از آتش در خانه های سه یا چهار طبقه

برای خانه های سه طبقه یا بیشتر که کف آنها 4?5 متر یا بیشتر از سطح زمین خارج وجود دارد ، پنجره های خروجی گزینه ای برای ایمنی در برابر آتش نیستند. در خانه های سه یا چهار طبقه ساخته شده جدید ، باید یک پله محافظت شده ایجاد شود که به یک درب خارجی در سطح زمین پیوسته باشد. محفظه راه پله باید به گونه ای ساخته شود تا حداقل 30 دقیقه در برابر آتش مقاوم باشد ، درهای آتش نشانی دارای درجه FD20 (که حداقل برای 20 دقیقه مقاوم هستند) در تمام اتاقهای قابل سکونت در امتداد آن ساخته شود. خانه هایی که دارای طبقات بالای 7/5 متر هستند برای جبران نیاز به راه پله فرار دوم یا برخی از حفاظت های اضافی مانند سیستم بارانی دارند.

محافظت از ساختمان در برابر آتش سوزی با کناف

پانل کناف یک تخته گچی مقاوم در برابر آتش است که برای استفاده به عنوان یک قطعه روکش در پارتیشن ها و سیستم های آستر مناسب است. این تخته برای روکش گچ یا تزئین مستقیم ایده آل است. پانل های ضد حریق کناف دارای حفاظت از آتش سوزی برتری نسبت به دیگر متریالهای ساختمانی هستند. این تخته ها به دو نوع مربع و لبه مخروطی بسته به نیاز پروژه شما موجود هستند. همراه با ترکیبات اتصال دهنده کناف ، گچ ها ، تثبیت کننده ها ، چسب های پلاستیکی و سیستم های فلزی . سیستم های دیوار خشک می توانند تا 180 دقیقه از آتش محافظت کنند. با استفاده از تخته های مناسب و ضخامت های مناسب.

اگر به دنبال کناف ارزان و با کیفیت برای منزل و محل کار خود هستید ،  شرکت مدرن سازان رادیس را فراموش نکنید. این شرکت از جمله شرکت های فعال در زمینه نصب و اجرای کناف با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد . این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و آموزش دیده علاوه بر طراحی مطابق با سلیقه و خواست شما و در نظر گرفتن تمامی جوانب زیبا سازی در سریع ترین زمان و با ارازنترین قیمت به اجرای آن در منزل و یا محل کار شما خواهند پرداخت .

کناف ارزان قیمت

اجرای کناف ارزان یکی از فعالیت هایی است که در شرکت مدرن سازان رادیس بصورت ویژه ارائه می شود . کناف یا تایل های گچی، سالهاست که در طراحی داخلی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها، فرم پذیری، سبک بودن در کنار استحکام، قابلیت کار روی دیوار و سقف و ….. از جمله دلایلی هستند که باعث محبوبیت این محصول شده است .

سقف های کاذب کناف ارزان‌ترین نوع در بین سقف‌های کاذب هستن و قیمت کمتری نسبت به سقف‌های یکپارچه و دکوراتیو دارند. هر چه مصالح قیمت کمتری داشته باشند می توانند در بازار مواد و مصالح محبوب تر باشند، مخصوصا اگر این قیمت پایین با کیفیت بالا ترکیب شود. کناف نه تنها موجب کاهش قابل توجه هزینه ها می‌گردد بلکه در تسریع فرایند ساخت نیز تاثیرگذار است.

لیست قیمت کناف

شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس گرفته پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. شما را در انتخاب سقف و دیوار کناف مناسب راهنمایی می نماییم. با ما تماس بگیرید.