سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه افزایش درآمد در تولید زغال

نحوه افزایش درآمد در تولید زغال به کیفیت زغال تولیدی و امکان صادرات آن به کشورهای همسایه ایران باز می گردد. برای آغاز به تولید زغال فشرده به کسب مجوز تولید زغال فشرده احتیاج دارید. پس از آن باید دست یابی به مواد اولیه تولید زغال مطرح است. خوشبختانه بازار فروش زغال فشرده به علت ارزانی و در دسترس بودن خاک اره و سایر مواد برای تولید زغال مساعد است. برای تولید زغال باید هزینه راه اندازی خط تولید زغال را نیز در نظر بگیرید. هزینه های راه اندازی خط تولید زغال فشرده در قیمت دستگاه تولید زغال و مواد اولیه آن جمع می شود. اگر برای تولید زغال فشرده آگاهی لازم را ندارید و می ترسید،  باید بدانید که تولید زغال فشرده نیازی به تخصص ندارد و با آموزش های تولید زغال فشرده که از طرف سازندگان دستگاه های تولید زغال ارائه می شود، می توانید کارتان را آغاز کنید. تولید زغال مانند هر کسب و کار دیگری موانعی دارد و نمی توان مشکلات تولید زغال را نادیده گرفت اما با توجه به توجیه اقتصادی بودن تولید زغال فشرده، به این کسب و کار اطمینان خواهید کرد.

نحوه افزایش درآمد در تولید زغال

افزایش درآمد در تولید زغال به چند عامل مهم بستگی دارد. اولین عاملی که باعث استقبال مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد تولید زغال می شود، افزایش کیفیت زغال های تولید شده است. با افزایش کیفیت زغال در کارگاه های تولیدی، رضایت مشتریان را کسب می کنید و در نتیجه فروش بیشتر و درآمد بالاتری را تجربه خواهید کرد.

در واقع این امری بدیهی است که محصول خوب، مشتریانی خوبی هم خواهد داشت. اولین  عامل مهم برای افزایش درآمد از طریق بالا بردن  کیفیت زغال تولیدی، مواد اولیه تولید زغال فشرده است.

برای تولید زغال فشرده معمولا از خاک اره و پوست گردو و بادام استفاده می شود. خاک اره چوب های درخت بلوط، گردو و لیمو و سپیدار از بهترین خاک های اره هستند. بنابراین استفاده از خاک اره خوب و مرغوب در تولید زغال با کیفیت موثر است.

اما بعضی از تولیدکنندگان زغال از ام دی اف برای خاک اره استفاده می کنند که استفاده از چوب ام دی اف برای خاک اره اصلا پیشنهاد نمی شود. زیرا خود ام دی اف از خرده چوب ها تهیه می شود.

استفاده از چوب های سر شاخه و چوب روسی برای تولید زغال فشرده مناسب نیستند. زیرا این نوع چوب ها، کیفیت زغال تولیدی را یر سوال می برند. جالب است بدانید زغال های تولید از چوب های روسی در هنگام گرم شدن و سوختن، جرقه خواهند زد و جرقه زدن در هنگام سوختن زغال از نشانه های زغال نامرغوب است.

بعضی از تولیدکنندگان نیز برای صرفه جویی در هزینه های تولید زغال فشرده، از چسب استفاده می کنند. اما باید بدانید که زغال هایی که با چسب تولید شده اند از بی کیفیت ترین زغال های موجود در بازار هستند و در هنگام سوختن زغال، گازهای سمی نیز تولید می کنند.  حال درک خواهید کرد که تولید زغال با کیفیت و مرغوب، چقدر در افزایش درآمد در تولید زغال موثر است.

راهکار دیگری که در افزایش درآمد در تولید زغال بکارتان خواهد آمد، کوره تولید زغال است. شاید برایتان جالب باشد که میزان قدرت کوره و توانایی گرم کردن آن، نحوه طراحی دستگاه تولید زغال و گازگیری دستگاه، در تولید زغال فشرده با کیفیت موثر است.

راه دیگر افزایش درآمد در تولید زغال، در صادرات آن است. تا چند سال اخیر، برای مصرف زغال داخل کشور، مجبور به واردات زغال فشرده بودیم. اما در طی همین چند سال با افزایش تولید زغال در ایران، نه تنها بازار داخلی را تحت پوشش قرار داده ایم، بلکه آمادگی صادرات زغال فشرده به کشورهای عربی، ترکیه، پاکستان و افغانستان را داریم. با صادرات زغال فشرده به کشورهای خارجی، باعث افزایش درآمد در تولید زغال خواهید شد.

نحوه افزایش درآمد در تولید زغال

نحوه افزایش درآمد در تولید زغال

قیمت دستگاه تولید زغال

همانطور که در بالا بررسی کردیم، با کمک دستگاه های تولید زغال، علاوه بر تامین نیاز بازار درون کشور، با صادرات زغال تولیدی به کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق، پاکستان و سایر کشورها، از درآمد بالایی لذت ببرید. برای تولید زغال فشرده مرغوب و با کیفیت به دستگاه های با کیفیت تولید زغال احتیاج دارید.

توصیه می کنیم خودسر برای تهیه دستگاه تولید زغال فشرده عمل نکنید و حتما با کسانی که در این مسیر تجربه دارند مشورت کنید و از قیمت دستگاه تولید زغال اطلاع یابید، سپس برای خرید دستگاه اقدام نمایید. پس این فرصت شغلی را از دست ندهید و با راهنمایی از متخصصان  در مجموعه زغال صنعت و مشورت درباره قیمت دستگاه های تولید زغال، به این حوزه پر سود وارد شوید.

بازار فروش زغال فشرده

بازار فروش زغال فشرده در داخل کشور با استقبال خوبی رو به رو است. یکی از علت های بازار فروش خوب در داخل کشور، در دسترس بودم مواد اولیه تولید زغال چینی یا فشرده است.

برخلاف تولید زغال سنتی که به چوب درختان احتیاج بود، در تولید زغال فشرده با ضایعات کارگاه های مبل سازی و نجاری های صنعتی، می توانید به تولید زغال فشرده با کیفیت اقدام کنید. عامل مهم دیگر در بازار فروش خوب زغال، امکان صادرات ان به کشورهای دیگر است که در این زمینه مجوزهای صادرات زغال فشرده ارائه می شود.

هزینه راه اندازی تولیدی زغال

هزینه راه اندازی خط تولید زغال در مجموع به هزینه دستگاه ها، هزینه مواد اولیه باز و هزنیه نیروهای انسانی باز می گردد. البته هزینه راه اندازی خط تولید زغال به حجم زغال تولیدی که در نظر دارید بستگی دارد.

در نهایت از آنجایی که تولید زغال فشرده با کوره های صنعتی انجام می شود، جالب است بدانید تعداد نیروی انسانی کمتری در کوره های صنعتی نیاز است. از طرفی مواد اولیه تولید زغال فشرده ارزان و در دسترس است.

در نتیجه برای ورود به عرصه تولید زغال فشرده، به راهنمایی جهت خرید دستگاه های تولید زغال فشرده دارید تا با خریدن دستگاه های ضروری، به کاهش هزینه های خود کمک کنید.

توجیه اقتصادی تولید زغال

توجیه اقتصادی بودن تولید زغال به مواد اولیه و بازار فروش زغال های فشرده باز می گردد. همانطور که قبلا صحبت کردیم، برای تولید زغال هم با تقاضای فراوان داخلی و هم با تقاضای صادرات برای کشورهای دوست و همسایه رو به رو هستید. هم چنین مواد اولیه ای مانند خاک اره و پوست گردو، بر اقتصادی بودن تولید زغال چینی صحه می گذارند.

آموزش تولید زغال فشرده

آموزش تولید زغال فشرده آغاز راه تولید زغال است. آموزش و یادگیری تولید زغال نیاز به تحصیلات آکادمیک ندارد و تنها با آموزشی کوتاه از سوی تولیدکنندگان دستگاه های تولید زغال، می توانید به این عرصه وارد شوید. این آموزش تولید زغال و مجوز تولید زغال فشرده، راه تولید زغال را برای شما هموار خواهد کرد.

برای ورود به حوزه تولید زغال حتما با کسانی که در این راه تجربه دارند، مشورت کنید و از هیمن ابتدا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه تولید زغال و کسب اطلاعات برای شروع کار تولید زغال می توانید با کارشناسان ما در مجموعه زغال صنعت در ارتباط باشید.