سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه چهره خوشحال را طراحی کنیم؟

یکی از مراحل طراحی چهره، رسم حالات چهره است. برای اینکه طراحی ما با احساسات اصلیمان مطابقت داشته باشد، نیاز است که به یکسری از اصول توجه کنیم. در این قسمت می خواهیم با تغییر در لب، چشم و ابرو و همچنین چین و چروک هایی که در صورت پدید می آید، شادی و خوشحالی خود و یا عکس مرجع را طراحی کنیم. در موقع شادی و خوشحالی گوشه ی لب ها بیش از هر موقع دیگری بالا می روند. به بالا رفتن و جمع شدن پلک های پایین در قسمت پایینی چشم ها توجه کنید، که این حالت در مواقعی که شخص بی نهایت شاد است و می خندد تشدید می شود به صورتی که چشم ها کاملا بسته شده و دندان ها نیز کاملا دیده می شوند. برای رسم چهره شاد با ما همراه باشید.

در طراحی چهره شاد، لب را چگونه رسم کنیم؟

در زمان رسم و طراحی صورت شاد و خندان، اولین تغییر را باید در لب ها ایجاد کنید. برای طراحی لب نیاز است که گوشه های لب را به سمت بالا بکشید و انحنای خط واسط بین دو لب را افزایش دهید. زمانی که گوشه های لب را به سمت بالا رسم می کنید باعث می شود که لب پایینی کشیده شود و مقدار سایه ای که از لب بالایی ساطع می شود کاهش پیدا کند. زمانی که شخصیت متفاوتی را نقاشی می کنید، مهم است به خاطر داشته باشید که چگونه می توانید لبخند را طراحی کنید.

بهترین راه برای کشیدن طراحی چهره شاد چیست؟  

بهترین روش برای رسم چهره شاد این است که یک آیینه در دست بگیرید (یا در مقابل یک فردی بایستید) و به لب های خود نگاه کنید. با این کار می بینید که چگونه لب های شما از حالت خنثی به حالت لبخند تغییر می یابد. دقت کنید که چگونه لب ها بسط داده می شود و هر چه میزان احساساتتان بیشتر باشد، لب های شما پهن تر می شود. زمانی که می گوییم میزان احساساتتان بیشتر باشد، این معنی را دارد که یک پوزخند ساده یا خنده دندان نما به اندازه ی یک لبخند گشاد خودش را نشان نمی دهد.

چشم های شاد را چگونه طراحی کنیم؟

هر چه لبخند شما پهن تر باشد تاثیری که بر روی چشم هایتان می گذارد بیشتر است. گونه هایتان به سمت بالا می رود و زیر چشم هایتان چین و چروک هایی ایجاد می شود. زمانی که در آیینه نگاه می کنید، به فرم و حالت چین و چروک ها در زیر چشم هایتان نیز توجه کنید. همچنین می توانید ابروهایتان را کمی کنار بینی رها کنید تا لبخندنتان بیشتر نمایش داده شود.

شدت لبخند و احساسات شاد خود را کامل کنید.

به اطراف و کنار لب هایتان کمی خط اضافه کنید تا چین های کنار لب هایتان نشان داده شود و این خطوط را به سمت اطراف بینی رسم کنید. نکته آخری که می توان گفت این است که چگونه خط زیر پلک پایین را رسم کنیم؟ با این رسم این خط می توانیم چین و چروک هایی که به خاطر بالا آمدن گونه ها ایجاد شده اند را رسم کنیم.

مثال هایی از چهره شاد

در قسمت پایین چند نمونه از حالت های شاد چهره را نشان می دهیم.

از ملاقات شما بسیار خوشحالم!

چگونه چهره خوشحال را طراحی کنیم؟

بر اثر گذشت سال ها در صورت افراد پیر چین هایی به وجود می آید که گاهی باعث هر چه پیرتر شدن چهره ی افراد به هنگام خوشحالی است.

امروز مدرسه بی مدرسه!

چگونه چهره خوشحال را طراحی کنیم؟

در این جا لب ها تقریبا در بیشترین طول خود کشیده شدند (در دو طرف صورت کشیده شده اند) در ضمن پلک های پائین نیز زیر چشم ها جمع شده است.

من عاشق حموم هستم!

چگونه چهره خوشحال را طراحی کنیم؟

حتی بدون گذشت زمان و بدون این چین و چروک ها، لبخند این کودک بسیار دلنشین است. به جمع شدن پلک ها در اطراف چشم و حرکت ملایم لب ها توجه کنید.

عجب جوکی!

چگونه چهره خوشحال را طراحی کنیم؟

در خنده هایی که از ته دل انجام می شود، مثل اینجا چشم ها تقریبا پشت پلک ها پنهان می شود. سر بالا و عقب رفته تا حالت شادی کامل شود.

سفارش آنلاین نقاشی چهره سیاه قلم

سرکار خانم آزاده حاجی علی اکبری در زمینه طراحی چهره با سیاه قلم فعالیت می کنند و علاقه مندان می توانند برای ثبت سفارش خود در ابعاد استاندارد و اطلاع دقیق از هزینه های آن از طریق واتساپ با ایشان ارتباط داشته باشند. همچنین می توانید برای مشاهده نمونه کارها به آدرس سایت www.whiteart.ir مراجعه کنید.
اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به طراحی و نقاشی علاقمند هستید و یا در اطراف خود کسانی را دارید که به این هنر عشق می ورزند ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای خود و یا دوستانتان هدیه ای بینظیر از نقاشی سیاه قلم را تهیه نموده و از آن لذت ببرید . شما می توانید با ارسال عکس خود و یا دوستانتان تصویر مورد نظر خود را سفارش داده و نتیجه ای مطلوب دریافت نمایید .فقط کافیست از طریق شماره تماس و واتساپ : 09307725339 با خانم حاجی علی اکبری در تماس باشید .